SEMINARIO SOBRE A PROMOCIÓN DO ENOTURISMO A TRAVÉS DOS MEDIOS SOCIAIS
Data de Publicación: 2010-11-30

Seminario sobre a promoción do enoturismo a través dos medios sociais
O experto en innovación turística, Jimmy Pos, ofreceu unha serie de seminarios nas cinco rutas do viño de Galicia para explicar as novas técnicas e tendencias de promoción e marketing en enoturismo.
Jimmy Pos centrou as súas charlas, organizadas pola Secretaria Xeral de Turismo e AGADER, na utilización das redes sociais, a web 2.0 e os medios sociais para a promoción do sector vitivinícola.
O consultor trasladou aos asistentes a estes talleres exemplos prácticos e casos de éxito no manexo das novas tecnoloxías para fomentar o enoturismo e sintetizou a súa fórmula de traballo na abreviatura I+D+i , como Imaxinación + Diferenciación + interese.
Segundo Pons hai que apostar por un produto imaxinativo e diferenciado pero sen o interese por parte dos empresarios en desenvolver todas as posibilidades que ofrecen as novas tecnoloxías, non é posible acadar o éxito.